Як адсочваць канверсіі | SEO і PPC | Пстрычкі і кліенты

  1. метрыка
  2. CPL - кошт за лідэрства:
  3. ROAS - Вяртанне на рэкламу:
  4. прыпісванне
  5. адсочванне канверсіі
  6. Дыспетчар тэгаў Google

Самай распаўсюджанай праблемай мы сутыкаемся кожны дзень з нашымі кліентамі атрымлівае дастаткова дадзеных, каб ведаць, калі іх маркетынг працуе. Шмат новага бізнесу ёсць курыца ці яйка пытанне, а таксама. Спрабуючы вырашыць, дзе лепш за ўсё інвеставаць свае грошы можна зрабіць толькі тады, калі ў вас ёсць інфармацыя аб выкананні бюджэту за ўсё розныя каналы, якія вы разглядаеце.

Вось некалькі простых крокаў, і рэсурсы, каб пачаць атрымліваць больш дакладнае вымярэнне ў маркетынгу.

метрыка

Наяўнасць існых метрык для вымярэння вельмі важна, каб давайце разгледзім найбольш распаўсюджаныя і важныя паказчыкі.

CPL - кошт за лідэрства:

Можа быць, вы не генеруючы вядзе, не ашуквайце сябе. У вас ёсць CPL. Вашы высновы могуць быць тэлефонныя званкі, кантактныя формы або нават куплі вазы плацяжоў. CPL з'яўляецца самым асноўным патрабаваннем для рэкламы ў Інтэрнэце.

$ 1000/50 ўзровень выдаткаў прыводзіць = $ 20 CPL

ROAS - Вяртанне на рэкламу:

ROAS з'яўляецца адным з маіх любімых метрык. Гэта сапраўды распавядае аб вашай рэкламе. Ваша вяртанне на рэкламу пакажа вам, колькі прыбытку вы атрымліваеце ад кожнага даляра вы марнуеце на рэкламу. Гэта можа быць зроблена найбольш простым для электроннай камерцыі кліентаў з прыбыткам на адну транзакцыю вылічаецца дакладна (пра гэта пазней). Калі вы больш свінцу на аснове вы можаце выкарыстоўваць ацэначную ROAS на аснове вашай сярэдняй кошту замовы або кошту на аднаго кліента таксама.

$ 5000 прыбытак - $ 1000 выдаткаваць / $ 1000 выдаткі = $ 4 ROAS

або для сярэдняга парадку / спажывецкай каштоўнасці

50 вядзе х $ 100 за лідэрства = $ 5000 прыбытак - $ 1000 выдаткаваць / $ 1000 выдаткі = $ 4 ROAS

прыпісванне

Гэта не было б справядліва, каб пачаць гаварыць аб прадукцыйнасці рэкламы, не кажучы крыху пра атрыбуцыі. Attribution адказвае на пытанне, "што, калі ў мяне ёсць наведвальнік, які прыходзіць на мой сайт з платнай рэкламы, але яны вяртаюцца і купіць на наступны дзень, наведаўшы мой сайт непасрэдна.

Кожны рэкламны канал будзе мець параметры атрыбуцыі ведаць і разумець. Напрыклад, Google AdWords будзе прыпісваць якія-небудзь унікальныя пераўтварэнні ў гэта рэклама, калі гэты чалавек пераўтворыць на працягу 30 дзён па змаўчанні. У большасці выпадкаў, калі вы пасылаеце трафік непасрэдна на ваш асноўны сайт гэта азначае, што вы будзеце прыпісваць які-небудзь крыніца пераходу ў AdWords, калі яны канвертуюць ва ўстаноўленыя тэрміны.

Ваш профіль Analytics не можа цалкам пагадзіцца ў гэтай сітуацыі. Аналітыка выкарыстоўвае простую апошнюю мадэль атрыбуцыі. Напрыклад, калі наведвальнік прыходзіць з AdWords, але потым вяртаецца ад пстрыкаць свой пост у Facebook продаж прыпісваецца Facebook, а не AdWords.

Там няма "правільнага" адказу з указаннем аўтарства. У многіх выпадках гэта важна прааналізаваць тэндэнцыі атрыбуцыі, каб вызначыць, калі вы атрымліваеце больш або менш значэння, чым ваш ROAS або CPL можа быць ўказанне.

Знайсці больш падрабязную інфармацыю аб тым, як выкарыстоўваць аналітыку, каб разгледзець вашу атрыбуцыі тут:

https://support.google.com/analytics/answer/1662518?hl=en

адсочванне канверсіі

Атрыманне дакладнай налады адсочвання з'яўляецца найбольш распаўсюджанай праблемай нашых кліентаў прыходзяць да нас з. Такім чынам, дазвольце мне пазнаёміць вас з патрабаваннямі адсочвання і рэсурсаў, якія могуць зрабіць гэта значна менш складанай задачай.

Дыспетчар тэгаў Google

Дыспетчар тэгаў Google

менеджэр тэгаў дазваляе страляць коды праз правілы проста змясціўшы код GTM на вашым сайце. Вось спіс агульных рэчаў GTM можа апрацоўваць для вас лёгка, як толькі вы размясцілі яго на сваім сайце:

  • Адсочванне канверсіі формаў
  • адсочванне Междоменное
  • аналітыка
  • пікселі канверсійных AdWords
  • пікселі канверсійных Facebook
  • Прыстасаваныя аўдыторыі сачэння за AdWords
  • Прыстасаваныя аўдыторыі сачэння за Facebook
  • Адсочванне Тэлефонны званок
  • і г.д.

Такім чынам, атрымаць GTM ўсталяваць і зрабіць вашу жыццё нашмат прасцей!

Недастаткова? Тым ня менш затрымаўся на спробу зламаць пытанне канверсіі? Думаю , што мы прапусцілі то , што гэта абсалютна неабходна для бізнесу? Раскажыце нам у каментарах ніжэй!

Com/analytics/answer/1662518?
Недастаткова?